مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش گروه صنعتی نیرو موتور: بهینه‌سازی وقت و هزینه مراجعه‌کنندگان، مهمترین برنامه خدمات پس از فروش نیروموتور در سال ۱۴۰۳ است.

اصغر عیوضی، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش گروه صنعتی نیرو موتور ضمن تبریک آغاز سال نو به پرسنل نیرو موتور و مردم شریف ایران به تشریح شرایط کنونی خدمات پس از فروش در صنعت موتور سیکلت پرداخت و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ ضمن تمام فراز و نشیب‌هایی که مجموعه خدمات پس از فروش گروه صنعتی نیرو موتور با آن مواجه بود، توانستیم خدماتی بهتر از گذشته به مردم عزیز ایران ارائه نماییم اگرچه که واقفیم به این مسئله که کمبودهایی وجود داشته است اما تمام تلاش ما این است در سال ۱۴۰۳ این کمبودها را پوشش دهیم.
عیوضی در ادامه افزود: مسئله تخصیص ارز و برخی از ممنوعیت‌های گمرکی از جمله مسائلی بود که در سال ۱۴۰۲ شرایط را برای ارائه خدمات پس از فروش سخت کرده بود اما این مشکلات، مانع انجام وظایف همکاران ما در سازمان خدمات پس از فروش نیرو موتور نشد و به لطف خداوند توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: از جمله این اتفاقات خوب می‌توان به تاسیس بزرگترین فروشگاه عرضه قطعات موتور سیکلت با مساحت ۱۰۰۰متر اشاره کرد که در این مجموعه، قطعات مورد نیاز موتور سواران عزیز بدون واسطه و با کمترین قیمت به دست آنها می‌رسد. همچنین در اوایل سال ۱۴۰۳ دو فروشگاه مشابه دیگر تاسیس خواهد شد.
لازم به ذکر است که ۵ فروشگاه قطعات دیگر هم در سراسر تهران مشغول به فعالیت هستند که مستقیماً زیر نظر سازمان خدمات پس از فروش نیرو موتور می‌باشند که مصرف کنندگان می‌تواند با مراجعه به سایت از آدرس و موقعیت مکانی آنها مطلع شوند.
عیوضی با اشاره به ناوگان امداد سیار نیروموتور، گفت: در سال ۱۴۰۲ ناوگان امداد سیار نیرو موتور تکمیل‌تر از گذشته شد به طوری که خودروهای امداد موتورکش به ۱۰ خودرو افزایش پیدا کرد و تعداد ۵ دستگاه موتور سیکلت امداد سیار هم به ناوگان افزوده شد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر ناوگان امداد سیار برای انجام امورات مرتبط با گارانتی به محل حضور مشتری مراجعه می‌نماید اما طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۱۴۰۳ برای انجام سرویس‌های دوره‌ای هم به محل حضور مشتری مراجعه خواهیم کرد.
بنابراین تلاش ما این است که در سال ۱۴۰۳ سرویس دوره‌ای هم در محل مشتری، صورت پذیرد که مردم عزیز برای انجام یک سرویس دوره‌ای و تعویض روغن، مجبور به حضور در نمایندگی‌ها نشوند؛ به این ترتیب کمک شایانی به مدیریت وقت و هزینه‌های مشتریان عزیز خواهد شد.
اصغر عیوضی افزود: یکی از نکات مهم این است که واحد فنی مهندسی خدمات پس از فروش، در سال ۱۴۰۲ با حضور افراد متخصص و کارشناس تکمیل و تقویت گردید که این امر هم کمک شایانی به حل مسائل فنی خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: تمام تلاش ما این است که در سال ۱۴۰۳ شرایط خدمات پس از فروش نیرو موتور را به گونه‌ای فراهم نماییم که مردم عزیز و مشتریان نیرو موتور از ما رضایت کامل داشته باشند.